Γεννιόμαστε από τη λάβα του εφιάλτη σας…

 

14

Φωτογραφίες: Black Crow

Κείμενα: Κατερίνα Δήμα

 

Τα ανεκπλήρωτα όνειρα

είναι ναρκοθετημένες υποσχέσεις

που εξουδετερώνονται

κάτω από υγρούς, σκοτεινούς φόβους

περιμένοντας μια σπίθα

ν’ ανατινάξει όλες τις μέρες κι όλες τις νύχτες

που αναβάλαμε να ζήσουμε…

1_oΤο κράτος έχει συνέχεια… μα το ίδιο και η μνήμη μας…

 

5Φυλάχτε την αγία τράπεζα…

 

6Τα αληθινά αστέρια δε λιώνουνε κάτω απ’ τις μπότες σου…

 

7Φόρα κράνος μην κολλήσεις ανθρωπιά…

 

3

Θα ζήσουμε στην αταξική κοινωνία… γιατί ζει μέσα μας…

 

8Δε σας φοβόμαστε… μας προστατεύουν όνειρα…

 

9Αντιασφυξιογόνα μάσκα η εξεγερμένη σκέψη μου…΄

 

10.jpgΚοίτα με πώς μεταμορφώνομαι… πώς γίνομαι φωτιά…

 

11.jpgΠλανήτης μου η ανυπακοή των αισθήσεων…

 

12Ο  καπνός ιχνηλατεί το βήμα μου ως την ουτοπία…

 

13Χορεύοντας με τους λύκους της ψυχής μου…

 

14Γεννιόμαστε από  τη λάβα του εφιάλτη σας…

 

16.jpgΓυρίζω την πλάτη μου στις αλυσίδες σας…

 

17.jpgΚάθε φωτιά μέσα μου κι ένας εξεγερμένος πυρήνας…

 

18Είσαι ένα τίποτα μπροστά στην ορμή μου…

 

19.jpgΘα με θυμάσαι τις νύχτες και θα λυσσάς…

 

20Στη συμβολή των ωδών της εξέγερσης … και των οδών του χρόνου …

 

22.jpgΣε τρυπάει σα σφαίρα που δεν σκύβω το κεφάλι…

 

23.jpgΑυτός που θα γονατίσει δεν θα είμαι εγώ…

 

24 Όσο κι αν πλησιάσετε… θα μας χωρίζει πάντα…

το Χάος…

 

[για τις 6 του Μαύρου Δεκέμβρη 2015…]

Σχολιάστε

